vrijdag 23 januari 2009

Wegwijs


Ben je hier nadat je klikte op de link onderaan mijn stukje op Jipjip? Welkom.

Zo niet...hoe toevallig!

Welkom op mijn blog dat eigenlijk een website is. Gemakkelijk en goedkoop. Een webmaster en een heuse website komen wel als die 'on' voor bekendheid weggewerkt is.

Onderaan, bij 'oudere berichten' kan je alles vinden over mijn boeken en wat dingetjes over mezelf.

Hieronder een bedenking rond de 'recensentenrel' die ik liever op mijn eigen stekje plaatste dan op Jipjip.

Alvast bedankt voor de muisklik die je hier bracht.

Groetjes,

Marian

2 opmerkingen:

Jolien zei

Aloha,

Ik ben niet toevallig hier gekomen.
Na je (proef)lezing vandaag in de klas was ik toch wel benieuwd naar je boekkunsten.
Dus even google gebruiken.. :)

Je lezing was echt leuk gebracht & je boeken zien me er echt leuk uit!
"Woorden van zijn vingers" ga ik zeker eens lezen, en ook de andere kinderboekjes zal ik wel eens lezen! (Maar dan tijdens mijn babysituurtjes!)

Doe zeker zo voort!
(Wie weet kom ik je wel eens tegen op de boekenbeurs volgend jaar en heb ik er een nieuwe favo-schrijver bij! ;))

Groetjes,
Jolien.

Marian zei

Dag Jolien,

Fijn dat er zo gauw reactie komt.Ik vond het ook heel plezant, het is me goed meegevallen. Als je het boek uit hebt, hoor ik hier graag wat je er van vond!

groetjes,

Marian